Icelandic flowers. Kwiaty Islandii.


Komentarze

  1. Beautiful, beautiful, beautiful. .. :) there's a vintage feel to it. A jaka to technika?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło Jagoda i dziękuję :)
    To jest akwarela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach,jeszcze zapomniałam dodać że na papierze do grafiki,(który jest właściwie pozbawiony faktury a ja to lubię
    ) w kolorze jasnego piasku - jak tło na moim blogu):)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślałam, że może kredki akwarelowe... Pięknie, Izo... żałuję, że nie udało nam się spotkać, o tyle rzeczy chciałam Cię podpytać. Może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Następnym razem się uda. Przyjedziemy może na dłużej i lepiej to spotkanie zaplanujemy :) Jeśli tylko będę mogła Ci w czymś pomóc, będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz